vrijdag 15 juni 2012

Rustgevend EK meditatie drankje

Kamille rustgevend? Tijdens de WK toen Nederland speelde besloot ik onze eigen kamille te oogsten. In de verte hoorde ik een paar keer gejuich en na 2 uur had ik een teleurstellende kleine hoeveelheid. Nou dat was geen winst dus, ik plukte toch maar gestaag door en droogde de bloemknoppen. Het werd nog minder, pffff. Denk dat we maar afzien van dit project.

Een maand later zetten we dan toch een potje kamille thee, sjee wat was die sterk. Je hebt dus super weinig nodig voor een hele pot. We hebben een jaar met deze thee gedaan. Wat een smaak, vooral als je moe of gestrest bent is kamille thee genieten.

Nu is het EK de kamille staat weer in bloei, de wedstrijden van oranje blijven hierbij wat achter. De gemoederen laaien op en het humeur daalt naar een vriespunt. Toch maar weer aan de oogst. Rustgevende werkjes zijn goed voor ons, een ding weet ik zeker de kamille komt ieder jaar trouw op. De voetballers? Die treden hooguit op. Lees hier over kamille

Geen opmerkingen:

Een reactie posten